همه چیز درباره گیفت کارت ps4

 

ین مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و مگاگیفت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد

 

خرید گیفت کارت پلی استیشن به گیمرها این امکان را می‌دهد تا از کلیه خدمات، سرویس‌ها و بازی‌هایی که از سوی کمپانی سونی و پلی استیشن ارائه می‌شود، به جای کارت‌های اعتباری ارزی مانند مسترکارت و ویزا کارت استفاده کنند. در میان انواع کنسول بازی به نظر می‌رسد پلی استیشن 4 (PS4) جز محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کنسول بازی به حساب می‌آید و بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای ترجیح می‌دهند تا با خرید گیفت کارت برای پرداخت هزینه‌های دورن برنامه‌ای استفاده کنند. اگر شما هنوز با مزیت‌ها و امتیازات بی‌نظیر گیفت کارت ps4 آشنا نیستید، با ما همراه باشید تا با صفر تا صد گیفت کارت ps4 آشنا شویم.

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن یا psn (play station network card)، یک کارت اعتباری دیجیتالی حاوی ترکیبی 12 رقمی از اعداد و حروف است که برای شارژ کردن حساب کاربری پلی استیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کارت از طرف خود شرکت سونی برای طرفداران گیم طراحی شده است و مزایا و امتیازات زیادی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. افراد با خرید گیفت کارت، می‌توانند بازی‌های بیشتری را انتخاب کنند و زمان بیشتری را برای جستجو در دنیای بی نهایت بازی‌های پلی استیشن بگذرانند.


 

مزیت‌های استفاده از گیفت کارت ps4

  1. خوشبختانه اعتبار گیفت کارت ps4 نامتناهی است و تاریخ انقضا ندارند و شما می‌توانید با خیال راحت گیفت کارت پلی استیشن خود را نگهداری کنید و در مواقع لازم به اندازه‌ای که نیاز دارید، حساب کاربری خود را شارژ کنید.

  2. خرید گیفت کارت ps4 به شما این امکان را می‌دهد تا بازی‌های پلی استیشن را پیش خرید کنید.

  3. برای گیمرها هیچ لذتی بالاتر از بازی در دنیای آنلاین نیست؛ شما با خرید گیفت کارت ps4 می‌توانید در بستر آنلاین بازی کنید.

  4. کاربران گیفت کارت ps4 می‌توانند از تخفیفات هفتگی و سالانه کمپانی سونی بهره‌مند شوند.

  5. کاربرانی که از گیفت کارت ps4 استفاده می‌کنند، می‌توانند در ماه، دو بازی رایگان انجام دهند.

  6. کمپانی سونی همواره امتیازات و تخفیفات ویژه‌ای را برای گیمرهایی که از گیفت کارت ps4 یا ps5 استفاده می‌کنند، در نظر می‌گیرد.

کاربردهای گیفت کارت ps4

  1. خرید دیجیتال بازی‌ها

  2. استفاده از تخفیفات ویژه

  3. خرید از سایر محصولات سونی

  4. استفاده از PlayStation Plus

 

خرید دیجیتال بازی ها

باخرید گیفت کارت ps4 دیگر دغدغه‌ای برای خرید نسخه فیزیکی بازی و نصب آن روی پلی استیشن نخواهید داشت و نیازی نیست برای پیدا کردن بازی محبوب‌تان، فروشگاه‌ها را بگردید. گیفت کارت ps4این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا به راحتی بازی خود را به صورت دیجیتالی از طریق فروشگاه play station store و یا play station network خریداری نمایند.

برای این‌کار تنها کافیست حساب کاربری خود را از طریق گیفت کارت پلی استیشن شارژ نمایید و بازی مورد علاقه خود را در کمترین زمان نصب کنید.

استفاده از تخفیفات ویژه

کمپانی سونی برای تشویق کاربران خود برای خرید گیفت کارت ps4، مزیت‌های زیادی را درنظر گرفته است. گیمرها با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توانند از تخفیف‌های ویژه بازی‌ها و خدمات فروشگاه پلی استیشن بهره‌مند شوند و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند. معمولا خرید بازی‌ها از طریق کارت‌های بین المللی انجام می‌شود اما اگر فردی خرید بازی‌های خود را از حساب شارژ شده به وسیله گیفت کارت انجام دهد، خرید او شامل تخفیف خواهد شد.

خرید از سایر محصولات سونی

محصولات و خدمات کمپانی سونی، تنها به بازی‌های پلی استیشن محدود نمی‌شود. این کمپانی علاوه کنسول‌های بازی در زمینه ساخت فیلم و موزیک نیز فعالیت می‌کند و خرید گیفت کارت پلی استیشن مانند گیفت کارت ps4 این قابلیت را به افراد می‌دهد تا از سایر محصولات سونی استفاده و از این طریق، آن‌ها را خریداری نمایند.

استفاده از PlayStation Plus

سرویس‌های اشتراکی قابلیت و امکانات زیادی را به کاربران خود ارائه می‌دهد و داشتن آن به گیمرها، امتیازات فوق العاده ای می‌دهد. شما با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید از سرویس اشتراکی محبوب PlayStation Plus استفاده کنید.

این سرویس محبوب به گیمرها اجازه می‌دهد تا به صورت آنلاین و گروهی از بازی‌های رایگانی که هر ماه در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد، استفاده کنند و لذت بازی‌های گروهی را تجربه نمایند.

انواع گیفت کارت پلی استیشن

خرید گیفت کارت پلی استیشن، یک امکان فوق العاده از سوی کمپانی سونی برای گیمرهای پلی استیشن است که به واسطه آن می‌توانند بدون نیاز به کارت اعتباری و محدودیت زمانی، حساب کاربری خود را شارژ کنند. گیفت کارت‌های پلی استیشن در دو نوع گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت پلی استیشن پلاس و در دوقالب مجازی و فیزیکی ارائه می‌شود.

در کشور ما، گیفت کارت‌های پلی استیشن فیزیکی وجود ندارد و گیمرها برای خرید گیفت کارت ps4 و یا ps5 باید از مدل مجازی آن استفاده کنند. همچنین در میان این دو نوع گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت مجازی پلی استیشن پلاس بیشترین کاربرد را دارد.

ریجن بندی، یک نکته بسیار مهم در هنگام خرید گیفت کارت ps4

محصولات کمپانی سونی که پلی استیشن یکی از محبوب‌ترین آن‌هاست، براساس ریجن بندی طراحی می‌شوند. شما با چک کردن قسمت پشتی جعبه کنسول خود، می‌توانید به این مساله پی ببرید که پلی استیشن شما متعلق به کدام ریجن است.

در حال حاضر از ریجن‌های پلی استیشن سونی می‌توان به امریکا، ژاپن، امارت، اروپا و ... اشاره کرد. حال نکته مهم در هنگام خرید گیفت کارت ps4 یا ps5 این است که پلی استیشن متعلق به هر ریجن، گیفت کارت مخصوص به خود را دارد چراکه هرکدام از ریجن‌ها براساس قوانین و مقررات کشورها، دارای محتواهای متفاوتی هستند.

همچنین این گیفت کارت‌ها براساس ارز ریجن تعیین می‌شوند و به همین دلیل باید با همان ارزش مالی خریداری شوند. به طور مثال اگر ریجن پلی استیشن شما مربوط به امریکا است، باید گیفت کارت ps4 یا ps5 آمریکا را که ارزش گذاری آن برمبنای دلار است، خریداری نمایید.

نحوه خرید گیفت کارت پلی استیشن 4

در ایران فروشگاه‌های اینترنتی هستند که خدمات فروش گیفت کارت ps4 را به کاربران خود ارائه می‌دهند. به همین خاطر خرید گیفت کارت ps4 کار چندان سختی نیست ولی موضوع حائز اهمیت جهت از دست نرفتن پول، خرید از فروشگاه‌های معتبر است. از طرف دیگر در حال حاضر به دلیل وجود تحریم‌ها، امکان خرید مستقیم گیفت کارت ps4 وجود ندارد و برای خرید آن به یک واسط مورد اطمینان نیاز داریم.

در این میان یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها برای خرید گیفت کارت ps4، مجموعه ایرانیکارت است که به عنوان واسطی مورد اطمینان امکان خرید انواع گیفت کارت پلی استیشن را برای کاربران خود فراهم کرده است.

تیم ایرانیکارت، تمامی خدمات خرید گیفت کارت‌های پلی استیشن و سونی، خرید انواع کارت‌های هدیه دیگر از شرکت‌های مختلف مانند اپل، گوگل، مایکروسافت، مسترکارت، ویزا کارت، گیفت کارت ایکس باکس، فروشگاه آمازون، اسپاتیفای و ... را برای کاربران خود امکان پذیر کرده است. شما می‌توانید برای خرید گیفت کارت ps4 به سایت ایرانیکارت مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.