گیفت کارت چیست و چه کاربردی دارد

شاید تا کنون نام گیفت کارت به  گوشمان خورده باشد اما برایمان سوال پیش آمده است که : گیفت کارت چیست؟ گیفت کارت ها چه کاربردی دارند؟ چند نوع گیفت کارت داریم؟ نحوه استفاده از این کارت ها چگونه است ؟ هنگام خرید گیفت کارت به چه مواردی باید دقت کنیم؟ در این مقاله قصد داریم به این سوالات شما پاسخ دهیم ، پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

گیفت کارت چیست؟

نوعی کارت فیزیکی یا مجازی است که با تهیه آن گیفت کارت یک کد مرتبط با حساب مربوطه را میتوان با اعتبار مجازی به میزان مشخص شده شارژ کرد.

این کارت ها دقیقا مانند کارت شارژ همراه اول یا ایرانسل می باشد که با تهیه آنها یک مبلغ خاص روی کارت نوشته شده است و دارای یک کد می باشد. اعتبار شما با وارد نمودن آن کد به همان مقداری که روی کارت نوشته شده است شارژ می شودو میتوانید از کمپانی یا آپ استور های مختلف خرید های مجازی یا خرید کالای فیزیکی و یا حتی خدمات الکترونیکی نظیر بازی، برنامه ، کتاب، فیلم،موسیقی و... دریافت کنید.

این کارت ها همانطور که از نامش پیداست مخصوص هدیه دادن است و قابل پس دادن یا انتقال دادن به دیگران نیست. گیفت کارت برای هر کمپانی یا استور مخصوص، نام مخصوص به خود را دارد. برای مثال گیفت کارت آیتونز قابل استفاده در استور آیتونز یا اپ استور بوده، گیفت کارت گوگل پلی یا اندروید مارکت در استور گوگل پلی، گیفت کارت مایکروسافت در استور مایکروسافت، گیفت کارت آمازون در استور آمازون، گیفت کارت پلی استیشن در استور سونی و ...

 

برای تهیه گیفت کارت مورد نظر میتوانید با مراجعه به سایت megagift.ir نسبت به تهیه گیفت کارت اقدام کنید.