آموزش استفاده از گیفت کارت اپل و شارژ اپل ایدی

گام اول: انتخاب و خرید گیفت کارت اپل

برای استفاده از خدمات نرم افزاری شرکت اپل و خرید نرم افزار و بازی از اپ استور نیاز به شارژ حساب کاربری خود دارید و برای اینکار نیاز به گیفت کارت اپل دارید
برای تهیه گیفت کارت اپل به سایت Megagift.ir مراجعه کنید و گیفت کارت مورد نظر را تهیه کنید و با پرداخت آنلاین گیفت کارت خود را دریافت کنید . بلافاصله پس از پرداخت گیفت کارت مربوطه برای شما

از طریق پیامک ارسال میشود همچنین شما میتوانید گیفت کارتهای خریداری شده را از پنل کاربری خود مشاهده یا دانلود کنید.

گام دوم: شارژ کردن اپل آی دی

برای شارژ کردن اپل آی دی (Apple ID) یا حساب کاربری اپل ابتدا یک اپل ای دی تهیه کنید سپس به ترتیب مراحلی که در تصویر زیر می‌بینید و توضیح داده شده را طی کنید.

 

  1. ابتدا برنامه App Store را باز کنید.
  2. همانطور که در تصویر می‌بینید روی تصویر پروفایل کلیک کنید. اگر وارد اکانت نشده باشید، به جای تصویر پروفایل خودتان، آیکون آدمک نمایش داده می‌شود که باید در مرحله بعد نام کاربری (Apple ID) و رمز ورود را وارد کنید.
  3. در مرحله بعد همانطور که در تصویر دوم می‌بینید روی گزینه‌ی Redeem Gift Card or Code کلیک کنید.
  4. همانطور که در تصویر سوم می‌بینید دو گرنه دارید. اگر Use Camera را انتخاب کنید، می‌توانید با اسکن بارکد که روی گیفت کارت قرار دارد آن را شارژ کنید. اگر گزینه You can also enter your code manually را انتخاب کنید، می‌توانید کد گیفت کارت ۱۶ رقمی اپل را به صورت دسترسی وارد کنید.

 

 

هر کدام از این موارد را که انتخاب کردید بعد از اینکه گیفت کارت وارد شده باشد مشابه تصاویر زیر که از سمت راست به چپ مرتب شده، خواهید دید که مبلغ و توضیحات گیفت کارت به شما نمایش داده می‌شود.

 

 

در نهایت پس از اینکه همه چیز درست بود، روی دکمه Redeem که در تصویر وسطی می‌بینید کلیک کنید. بعد از انجام این شارژ اپل آیدی شما انجام گرفته و اگر به صفحه اصلی اپ استور برگردید، خواهید دید که امکان خرید انواع بازی، برنامه، کتاب، موسیقی و… را دارید.

برای تهیه گیفت کارت مورد نظر میتوانید با مراجعه به سایت megagift.ir نسبت به تهیه گیفت کارت اقدام کنید.